Κοπεγχάγη: βόλτες και καλό φαγητό

Danes royal

Travelstories from my world

Υπάρχουν πόλεις που τις έχω στη λίστα μου καιρό και ανυπομονώ να τις επισκεφθώ και άλλες που ποτέ δε μου είχαν κάνει κλικ. Ε λοιπόν, η Κοπεγχάγη ανήκε στη δεύτερη κατηγορία. Μία πόλη που πίστευα πως και να μην την επισκεφθόμουν ποτέ, δε θα έχανα και τίποτα!
Μέχρι που ένας φίλος από τα παιδιά που είχα συνοδέψει το καλοκαίρι με τον Υπερσιβηρικό, ο chef της παρέας για την ακρίβεια, μου έστειλε μήνυμα για να μου πει πως είχε καταφέρει επιτέλους να κάνει κράτηση στο Noma της Κοπεγχάγης (για 4 χρόνια το καλύτερο εστιατόριο στον κόσμο) και πως μιας και θα βρισκόταν στην Ευρώπη σκέφτηκε να με ρωτήσει αν ήθελα να βρεθούμε εκεί!
tstories-denmark.jpg
Έτσι, χωρίς πολλά πολλά, έκλεισα εισιτήρια για την πρωτεύουσα της Δανίας! Η παρέα μεγάλωσε και λίγες εβδομάδες πριν, βρέθηκα και πάλι με τους αγαπημένους μου Πορτορικανούς στην κρύα αλλά υπέροχη Κοπεγχάγη!
tstoriesdenmark
Οι ημέρες που είχαμε στη διάθεσή…

View original post 1,221 more words

Leave a Reply

